اس ام اس روز مادر
نوشته شده توسط : توحید

 
مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !


قربان وجودت که وجودم ز وجود تو بوجود آمد مادر


روز زن بر خواهرزن برادرزن پدرزن مادرزن سوزان آمپولزن پنبه زن بیلزن جرزن زیرآب زن هم زن  و بادبزن مبارک باد!


عصاره همه مهربانی ها را گرفتند و از آن مادر ساختند.


مادر،همه هستی من،عشق من،پناه من، و زندگی من است و اگر بی دینی نبود می گفتم:مادر=خدای من است و اکنون نیز پس از خدا،دوم است.


 مادر عزیزم به خاطر تمام مهربانیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور در وجودم روشن کردی با همه وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم


به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را كه صداي او اعتبارم مي بخشيد و لحظه هاي نشيب را كه اعتمادم به ياد مي آورم افراي افراشته اي را به ياد مي آورم مادرم را ...


ای کاش هميشه میتوانستم بگویم که با من چه میکنی
تو جانی در جانم می آفرینی
تو تنها سببی هستی
که به خاطر آن
روزهای بشتر
شبهای بیشتر
و سهم بیشتری از زندگی میخواهم
تو به من اطمینان میدهی
که فردایی وجود دارد
مادرم روزت مبارك


مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم 


مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت، رحمت و عزت می طلبم.  


در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را میبینم مهر تو در زره زره ی وجودم رخنه کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم .... مادر عزیزم روزت مبارک 


ميلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ي بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت ميگوئيم . 


مادر اي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن 


    *;%'*
  *%;;%'*
 *;%*;%'*.
*;*;%;*%*,
      )i(
     (   )
مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات !



دو موجود هستی گرامی تر است
یکی میهن و دیگرش مادر است
ستایش کنم زن که او مادر است
که مادر سزاوار زیب و زر است
تو ای مادر من نوای میهن من
کنم خواب در اغوشت ای سرور من 


زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است. زیباترین خطاب "مادر جان" است. "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر


بیستم ماه جمادی / این ندا دادی منادی/آمده هنگام شادی / فاطمه از مام زادی


شد جهان پرشور و غوغا / صفحه ی گیتی مصفا / بیت احمد طور سینا / پا نهاد زهرا به دنیا . . .


سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد-ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . .


دوش از سرور غیبم / بر گوش دل ندا شد
گفتا زجای برخیز، / عالم پر از صفا شد
ظاهر فروغ زهرا-س / از بیت مصطفی شد . . .


میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .


عالم شده معطر از گلشن خدیجه / خندد گل محمد در دامن خدیجه
آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه / کی می توان ببینند این عزت خدیجه . . .


باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد / از یمن قدوم او عالم همه بستان شد
برخیز نما شادی، ایام سرور آمد / چون باز دری بر خلق از روضه ی رضوان شد . . .


زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .


هزار دستگاه ۲۰۶، ۱۰۰ دستگاه آپارتمان، اسکناس به ارتفاع برج میلاد، و میلیارها ریال جوایز نقدی…
فدای یک تار موی تو مامان گلم!


آسمانی پر از ستاره،



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس روز مادر , ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: